درباره وبلاگ


این وبسایت برای دانلود رایگان ایجاد شده است من در این وبسایت همه جور مطلبی می گذارم و شما هم مرا با نظراتتان راهنمایی کنید و من میخواهم یک وبسایت گروهی راه بیندازم و از شما عزیزان تقاضا دارم اگر مایلید نویسنده وبلاگ باشید به ما اطلاع دهید.


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 36987
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


بهترین سایت دانلود ایرانیان
بهترین و بزرگترین سایت دانلود رایگان ایرانیان

http://softrar.com/img/AcroPano_Photo_Stitcher.jpg

عکس های پانوراما ،عکسهایی است که ه تمام خصوصیتها و دید یک محیط را بصورت 360 درجه برای مخاطبان خود فراهم می آورد.شما نیز میتوانید یکی از این عکسها را توسط این نرم افزار خلق کنید.AcroPano Photo Stitcher نام نرم افزاری مفید در زمینه ی ساخت تصاویر پانوراما می باشد. با استفاده از این نرم افزار قادر به اتصال تصاویرتان به صورت کاملا خودکار به یکدیگر و تبدیل آن به تصاویر پانورامایی و کنترل کامل بر روی تصویر نهایی می باشید. این نرم افزار دارای چندین روش جهت ساخت تصاویر پانورامایی بوده و فرمت های خروجی آن به صورت فرمت های JPEG ، BMP ، TIFF ، PNG و TGA می باشد.مهم نیست که دوربین حرفه ای ندارید و علاقمند هستید که عکسهای پانوراما ایجاد کنید.این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که با قرار دادن تصاویرتان در کنار یکدیگر ، یک تصویر فوق العاده زیبای پانوراما را خلق کنید.نمونه هایی از عکسهای پانوراما را میتوانید در گوگل جستجو کنید و مشاهده کنید که دید کامل و با پرسپکتیو کامل از یک محیط را در مقابل چشمان مخاطب قرار میدهد.بطور کلی توسط این نرم افزار میتوانید یک عکاس حرفه ای باشید که حتی با دوربین موبایل خود نیز عکسهای پانوراما میگیرد.



ادامه مطلب ...


 دانلود نرم افزار ايجاد افكت هاي رويايي روي عكس -.::IrBest.TK::.

نرم افزار DreamLight Photo Editor یک ویرایشگر عکس است که به وسیله آن می توان تعداد زیادی از افکت های رویایی را به عکس های دیجیتالی خود اضافه کرده و به راحتی عکس های دیجیتالی را با اعمال الگو ها و فیلتر های متفاوتي ، عکس های جذابی ایجاد کرد. کارکردن با این برنامه بسیار آسان بوده و به هیچ مهارت خاصی نیاز ندارید. در این نرم افزار فقط با چند کلیک ساده موس می توان یک یا چند افکت را روی عکس اعمال کرد مثلا اول یک افکت لایت و سپس یک افکت ستاره و...، با این روش میتوان هزاران افکت جالب و رویایی برای یک عکس ایجاد کرد. این نرم افزار دارای مجموعه ای با 128 افکت می باشد.

 

افکت های موجود:

10 افکت پیش ساخته - Preset
10 افکت نقاشی با مداد - Pencil drawing
10 افکت نورانی - Light

 10 افکت شگفت آور - Amazing

10 افکت رویایی - Dream
10 افکت آب و هوایی - Weather
10 افکت ستاره ای - Star
 8 افکت هنری - Art
10 افکت تدارج رنگ - Gradient
10 افکت رنگی - Color
10 افکت تکسچر - Texture
20 افکت لبه - Edge

براي دانلود اين برنامه در ادامه همراه IrBest باشيد»»»»



ادامه مطلب ...


دانلود رایگان نرم افزار Html Image (پرتابل)

دانلود رایگان نرم افزار Html Image از <::IrBest.LoxBlog.Ir::>

با سلام خدمت شما دوستان شاید تا به حال دیده باشید فایل های Readme را که اسم خود را به صورت اعداد و حروف مختلف نوشته اند وشما با خود فکر کرده اید اینها چقدر بیکارند که می نشینند و اسم وبلاگ ویا وبسایت خود را با اعداد و حروف در می اورند ولی اینگونه نیست برنامه های مختلفی برای این کار وجود دارد که یکی از آنها همین برنامه ای است که بنده امروز برای شما عزیزان آماده دانلود کردم که عکس های شما را با تعداد زیادی از اعداد ، حروف و اشکال در میاورد وشما حتی می توانید نوشته های داخل آن را انتخاب کنید  و در ضمن خروجی آن عکس به صورت صفحه وب است این نرم افزار پرتابل و حجم آن بسیار پایین است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود در ادامه همراه ایرانیان دانلود باشيد»»»

.::نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب ایرانیان دانلود مي شود::.



ادامه مطلب ...


دانلود رایگان Backup Key Recovery v1.0.9 به همراه کرک

دانلود رايگان نرم افزار Backup Key Recovery v1.0.9 به همراه كرك از IrBest.LoxBlog.Ir

Backup Key Recovery اين امکان را به شما مي دهد تا بتوانيد بيش از500 کليد محصول نرم افزارهاي معروف را از هارد ديسکهاي صدمه ديده و کرش کرده بازيابي نماييد. اين نرم افزار اين کليدهاي محصول ويندوز، آفيس، SQL سرور، محصولات آدوب و بيش از ??? نرم افزار معروف ديگر نصب شده برروي هارددرايو صدمه ديده شما را بازيابي مي نمايد. قبل از استفاده از نرم افزار Backup Key Recovery بايستي..............

اين نرم افزار با ويندوز ويستا سازگاري دارد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود در ادامه همراه ایرانیان دانلود باشيد»»»

.::نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب ایرانیان دانلود مي شود::.



ادامه مطلب ...


دانلود Registry Winner 5.1.4.16

 دانلود رایگان نرم افزار  Registry Winner 5.1.4.16 به همراه Patch از Irbest.loxblog.ir

 
سرعت کامپیوترتان کاهش یافته و به طور مداوم پیغام خطا دریافت می کنید.
نرم افزار Registry Winner تکنولوژی پیشرفته در تشخیص و تعمیر اشکالات کامپیوتر می باشد. این نرم افزار به طور کامل خطاهای کامپیوتر مانند خاموش کردن، هنگ کردن و بن بست را اسکن می کند و سرعت سیستم را افزایش می دهد و باعث بهبود عملکرد خارق العاده کامپیوتر می شود.........................................
 

براي توضيحات بيشتر و دانلود در ادامه همراه ایرانیان دانلود باشيد»»»

.::نظرات شما دوستان باعث بهتر شدن مطالب ایرانیان دانلود مي شود::.



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت شما عزیزان

جهت تبادل لينك مي توانيد از تبادل لينك اتوماتيک اين سايت استفاده كنيد

خبر جدید برای بازدید کنندگان انتظار به پایان رسید ما در پیش برد اهدافمان وبلاگ لوکس بلاگ را به وبسایت IrBest.TK  تبدیل کردیم   

این وبسایت به تازگی راه اندازی شده و هنوز تمامی موضوعاتش تکمیل نیست و اگر ما را در این کار یاری کنید و در گذاشتن مطلب با ما همکاری کنید از شما کمال تشکر را داریم.

راههای تماس contact@irbest.tk و نظرات همین  وبسایت

با تشکر مدیریت وبسایت IrBest.TK



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب